19.3.12

17032012

i lördags for jag och sofie till storstaden, d.v.s. två virriga hönor irrade runt på tunnelbanan, de undgick nog ingen att vi inte hörde hemma där. vi kom slutligen till den plats vi for dit för att se och väl var väl det. men då ens ekonomi ligger mer back än plus så blev det inga inköp. men jag kom däremot hem med en hel bunt gratis tidningar samt en MIIKE SNOW poster, som sedan visade sig sitta lite överallt i stan. jag halkade på en korv och sofie fick ragg av fransman. senare under kvällen klev en bunt med fina människor innanför min dörr med vinflaskor (eller fantaflaskor) och skivor spelades varma på vinylspelaren. kort och gott en VINylafton.

2 kommentarer:

  1. soft att jag TOG ÖVER hörnet där. bara mina grejor ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nu kan man göra en sofie på två vis. antingen #1 gråta över sitt älsklingsband (som sig bör) #2 ockupera hörn.

      Radera